Dossier: Vermarkting in het Vlaamse middenveld

Vermarkting: what's in a name? Hier vindt u alle onderzoeksresultaten en publicaties over dit thema.

Door
Bart Verhaeghe
Activity
Vanuit CSI Flanders organiseerden we in het najaar van 2016 drie afterwork-sessies. Op deze eerste sessie, op 8 november tussen 17u30 en 19u30 in het Beurskafee in Brussel, zetten we een boom op over het begrip ‘vermarkting’, aan de hand van een spotlighpaper over het thema.
Door
Ben Suykens
In lijn met een eerste spotlightpaper over 'vermarkting' schreven Ben Suykens, Bram Verschuere en Filip De Rynck onderstaand analysestuk. Het werd geschreven naar aanleiding van de actualiteit rond de tendering van sociale voorzieningen in Antwerpen en verscheen eerder op sociaal.net.
Door
Ben Suykens
Voor het Jaarboek Armoede en Sociale Uitsluiting (2017), dat focust op lokaal sociaal beleid, schreef Ben Suykens een bijdrage waarin hij het vaak gebruikte begrip 'vermarkting' tegen het licht houdt. Hij stelt vast dat deze brede vlag vele ladingen dekt.

Blijf op de hoogte

Category
*
*
*